Monday, July 25, 2011

Taman Amanputra - Puchong - Cyberjaya

Assalamualaikum...

Tiba-tiba teringin nak story pasal rumah aku ni. Actually semalam ada akak kat ofis ni call. Tanya pasal Amanputra. Banyak (tak la banyak sgt kot) aku story kat dia pasal taman ni walaupun aku tak duduk lagi.Hehehehehehe.

amanputra fasa 3
Dia macam berminat nak cari rumah area sini. Ye la, kalau taman sebelah tu (Nusaputra) harganya pun dah nak dekat 1/2 juta. Nasib le Amanputra ni consider rendah lagi. Maybe sebab title la kot. Amanputra ni tanah pajakan (99tahun).



bandingan harga Amanputra & Nusaputra (yang ni fasa lama)
padahal taman sebelah menyebelah aje.

Kalau nak ikutkan, termasuk akak ni, dah 3 orang tanya aku pasal rumah ni. Ada brother offer RM300,000.00 untuk rumah aku. Tapi terpaksalah tolak dengan baik. Lagipun rumah tu aku beli untuk duduk, bukan untuk investment. 1 lagi, rumah tu memang dekat sangat dengan bakal ofis aku di Cyberjaya & ofis wife aku di Putrajaya tu.


bakal ofis aku

Nak jalan2 Alamanda dekat, KLIA pun dalam 30 ke 45 minit, nak ke Seremban, Utara, Shah Alam pun dekat (ikut PLUS Hubungan Tengah)

google maps


Lagi 1 point aku tak nak jual rumah tu (buat masa ni), sebab ada perancangan nak bina shopping complex & macam2 lagi kat tanah kosong kat situ. Senang sikit nak shopping2 nanti. Ye tak?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...