Sunday, June 21, 2015

Kuih Raya 2015

Assalamualaikum...
 
Seperti tahun-tahun sudah, saya merupakan agen rasmi cookies keluaran DeHeart Idealisme. Jadi, tahun ni masih boleh dapatkan cookies kegemaran anda semua dari saya ya. Lokasi liputan saya ialah : Cyberjaya, Puchong, Mentakab, Temerloh Pahang.
 
Tahun ini, DeHeart menyediakan 12 jenis cookies termasuk 3 jenis cookies yang baru. Dan seperti biasanya, rasa setiap cookies ini memberikan anda kepuasan dalam menikmati cookies raya. So, jom kita layan gambar2 cookies =)


























Selain mengedar cookies keluaran DeHeart, saya juga ada mengedar lima jenis cookies lain. Antaranya :










 
Sekiranya berminat dengan cookies yang saya edarkan untuk tahun ini, jangan segan-segan hubungi saya untuk menempah ya =)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...