Sunday, January 16, 2011

1 Dinar 1 Tahun

Salam...

Hujung minggu ni (15/01/2010 & 16/01/2010) harga emas Public (www.publicgold.com.my) turun ke harga antara terendah tahun ini. Bagi yang masih berfikir-fikir untuk membeli & melabur dalam emas, waktu ini adalah waktu yang baik untuk membeli emas anda.

Jumaat (14/01/2011) harijadi puteri kedua saya yang pertama. Apa hadiah untuk puteri saya? Saya & isteri telah bersepakat untuk menghadiahkan 1 dinar pada setiap kali hari jadi anak-anak kami. Anak yang sulung walaupun belum mencapai umur 3 tahun telah mempunyai simpanan sebanyak 3 dinar emas (RM500++) pada hari dibeli) So bulan 4 nanti tak payah le nak beli hadiah. Lagipun harga 1 dinar pada waktu sekarang telah meningkat ke RM600 lebih sekarang.

Target saya, apabila anak2 sudah besar & mula memasuki universiti, duit 1 dinar yang dikumpul boleh digunakan untuk membayar yuran & belanja di universiti.


 So, apa perancangan anda untuk anak-anak anda?

beli emas untuk pelaburan? call @ sms saya 012-320 6073 (helmi)




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...